Vad säger man, förutom skitföretag, skithemsida och F*tt-tåg. Ingenting kan de göra rätt.
Det började med en rejäl försening igår som fortsatte när jag kom hem på kvällskvisten, med att jag skulle köpa 10-biljetter som är ett pendlar-paket. Köptet gick gickenom fint som snus. Men det gick absolut inte att beställa biljetten på hemsidan. Jag åkte ur systemet för att jag har vart inaktiv vid datorn. Hur kan man bli inaktiv samtidigt som man försöker beställa?
Men då ska ni få höra att förhelvete jag gick juh inte ifrån datorn!
Samma fel var det i morse så då ringde jag kundtjänst som hjälpte mig boka biljetter till jobbet, dit och hem. Gick efter många om och men och i ren nyfikenhet så loggade jag ut på min sj.se sida nu för att kolla om de dragit biljetten och jag har istället för 8 biljetter kvar bara 0!!! Jag blir så less på dem. Nu lär jag ringa igen ikväll och styra upp mina biljetter så jag kan åka till jobbet. Inte fan tänker jag betala 350 spänn för att åka till Avesta per dag.
Då kan de se sig i ärslet efter resenärer.
Nu är jag på lagomt dåligt humör. Javisst!
